Tamar - Sponsoren
Sponsorkliks
Het is voor iedereen die V.V. Tamar een warm hart toedraagt mogelijk om V.V. Tamar gratis te sponsoren. Ga de volgende keer dat je iets online wilt kopen via deze link naar de gewenste webshop. Door hier te klikken verschijnt er een overzicht van tientallen webwinkels, waaronder Bol.com, Wehkamp en Zalando. Elke aankoop bij een van deze bedrijven levert V.V. Tamar een commissie op terwijl je zelf dezelfde prijs betaalt: het kost je dus niets extra.
Doe hetzelfde als je uit eten gaat of een pizza wilt laten bezorgen. Via V.V. Tamar kunt je terecht bij 4500 restaurants waarbij elke bestelling of reservering geld oplevert. Zo is sponsoren niet alleen heel gemakkelijk maar nog lekker ook!
Op de website van SponsorKliks kan je direct zien hoeveel we samen al gespaard hebben. Elke opgebouwd spaartegoed wordt direct 1 op 1 overgemaakt aan Tamar, wanneer we steeds € 50 bij elkaar hebben verdiend.
Dus ga webshoppen via deze link en help de vereniging! Alvast bedankt namens de vereniging!

Vereniging donateurs
Gouden donateurs
Rens van der Elsen
Joris van der Zwaluw
Jesse Joustra
Bart Goossens
Bronzen donateurs
Jimmy Ebert
Wouter Meinster
Sponsormogelijkheden
Interesse om Tamar te sponsoren en wil je, zoals onze huidige sponsoren hieronder, jouw reclame op elke pagina van onze site hebben staan? Stuur een email naar ceb@vvtamar.nl voor meer informatie en sponsor mogelijkheden.