Tamar - Lidmaatschap
Er zijn drie verschillende lidmaatschappen bij Tamar. Hoeveel contributie je per seizoen betaalt, is afhankelijk van het soort lid dat je bent. De contributiegelden kunnen ieder jaar opnieuw worden vastgesteld.

• Dit zijn de contributie bedragen1 van het seizoen 2023-2024.
    • Competitiespelend lid: je betaalt per seizoen €62 contributie.
    • Meetrainen met een wedstrijdteam: je betaalt per seizoen €47 contributie.
    • Maandagen meetrainen met het Mixteam: je betaalt per seizoen €40 contributie.
    • Leden die niet het gehele seizoen lid zijn zullen ongeveer 50% van de contributie betalen exlusief de contributie regeling.2

• Interesse om donateur te worden? Hiervoor hebben wij de volgende opties:
    • Brons: Je doneert hiervoor €10 per jaar en heeft daarmee recht op alle, tijdens donateurschap uitgegeven, Tamarindes per mail en maandelijks de nieuwsbrief.
    • Zilver: Je doneert hiervoor €25 - per jaar en heeft daarmee recht op alle, tijdens donateurschap uitgegeven, Tamarindes per mail, maandelijks de nieuwsbrief én gratis barbecue en lunch bij deelname aan het Tamar toernooi dat eens per jaar plaatsvindt.3
    • Goud: Je doneert hiervoor €50 per jaar en heeft daarmee recht op alle, tijdens donateurschap uitgegeven, Tamarindes per mail, maandelijks de nieuwsbrief én gratis inschrijving van één team, met voor zichzelf de barbecue en lunch inbegrepen, voor het Tamar toernooi dat eens per jaar plaatsvindt2. Daarnaast zal de naam van de donateur in elke Tamarinde vermeld worden en mag je als donateur in overleg met het bestuur aan Tamar activiteiten deelnemen.
Je kunt alleen trainen en wedstrijden spelen bij Tamar als je een sportkaart van het studentensportcentrum hebt. Om donateur te zijn, heb je natuurlijk geen sportkaart nodig. Voordat je besluit of je lid wil worden, mag je eerst drie keer gratis meetrainen.

1 Inclusief de €10 bijdrage van de contributieregeling, welke je kan terugverdienen door een taak te doen voor de vereniging en inclusief de €0 aan activiteitengeld, welke je terugkrijgt als je geen/minder activiteiten hebt gevolgd.
2 Het precieze deel kan verschillen per jaar en de duur van je lidmaatschap.
3 Bij geen (mogelijkheid tot) deelname aan het toernooi wordt geen vergoeding gegeven.