Tamar - Nieuws overzicht

Hey allemaal,

Het is voortaan ook mogelijk om via de website declaraties aan Tamar in te dienen. Niet leden kunnen terecht via vvtamar.nl/declaraties of via contact en leden via de persoonlijke functies onder declaraties. Heb je nog openstaande declaraties kunnen die dus ook daar opnieuw ingediend worden i.p.v. fysiek of via de email.

Groetjes

De webcommissie & de penningmeester

Beste Tamarianen,

Hierbij het trainingsschema voor de maandagen en woensdagen tijdens de selectieweken die starten op maandag 28 augustus.

Let op, per avond zijn de trainingstijden en trainingslocatie verschillend dus kijk goed naar ontstaande schema’s wanneer en waar jouw training plaatsvindt.

Kan je op een bepaalde dag niet komen trainen, meld je dan af via de website!

Onderstaand vind je de trainingsschema’s. Het trainingsschema is voor nu alleen voor de selectieweken en kan daarna nog veranderen.

SSC:

Mondays

17.00 - 18.30 Mixteam Mixteam

18.30 - 20.00 Gents 4 Gents 3

20.00 - 21.30 Gents 1 Gents 2 Ladies 1 Ladies 2
21.30 - 23.00 Ladies 4 Ladies 5 Ladies 3 Gents 5

Tennishal Vijfkamplaan 10:

Wednesday 30-08

19.45 - 21.30 Ladies 4 Ladies 5 Gents 2 Ladies 1 Gents 3 Gents 4/5
21.30 - 23.00 Ladies 3 Ladies 2 Gents 1

Wednesday 06-09

Gents 5 Gents 4 Gents 2
Gents 3 Ladies 4
Ladies 5
Ladies 2
Ladies 3

Ladies 1

Wednesday 13-09

Gents 1 Gents 5 Ladies 3 Gents 4 Gents 5 Ladies 5
Gents 2 Ladies 4 Ladies 2

Lieve leden, net voor kerst willen we jullie nog even melden dat de spaarkaart live is op de website. Met deze kaart kan je sparen voor stempels door aanwezig te zijn bij activiteiten. Ook kan je bij een bepaald percentage een prijs winnen. De exacte beschrijving kan je vinden op de website door te gaan naar activiteiten en dan spaarkaart.

De eerste activiteiten waarvoor je een stempel kan verdienen zijn de algemene leden vergadering en het nieuwjaars diner, dus meld je aan!

Hopelijk zien we iedereen daar en een fijne vakantie!

Het 60ste bestuur

Hallo allemaal, zoals je kunt zien; de gloednieuwe website is online! Eindelijk! We zijn super blij en trots op deze nieuwe en frisse look. Onze dank is groot aan de webcommissie!

Voor leden: als je voor de eerste keer wil inloggen, zorg dat je eerst een nieuw wachtwoord aanmaakt via wachtwoord vergeten.

(De persoonlijke en team-foto's zullen snel worden geüpload.)

Mocht je ergens nog een foutje tegen komen waardoor de site niet werkt, stuur dan een appje naar de web commissie of mail naar wc@vvtamar.nl. Als je ergens een vraag over hebt, laat het ons weten! Mocht je een administratief foutje tegenkomen zoals een verkeerde naam of iemand in een verkeerd team stuur dan een appje naar het bestuur of mail naar secretaris@vvtamar.nl.