Tamar - Tamar
Tamar is een volleybalvereniging voor studenten, verbonden aan het Studenten Sport Centrum Eindhoven van de Technische Universiteit Eindhoven. Tamar onderscheidt zich van andere volleybalverenigingen door de deelname aan doordeweeks gespeelde competities, waardoor ook onze wedstrijdspelers hun weekenden vrij hebben.

Je kan bij Tamar op veel verschillende niveaus volleyballen binnen een van onze 11 teams. Tamar speelt in de Geldrop en Nuvoc competitie, in vergelijking met de Nevobo competitie (regio zuid) kan je gaan spelen van promotieklasse tot 4de klasse. Ben je geïnteresseerd om een van onze teams te versterken kijk dan op deze pagina. De Technische Commissie (tc@vvtamar.nl) zal dan zo snel mogelijk contact met je opnemen zodat je een keer mee kunt komen trainen en de sfeer van Tamar kunt ervaren!

Als potentieel lid mag je gratis drie keer meetrainen, waarna we je zullen vragen om je in te schrijven. De kosten van het lidmaatschap kun je deze pagina terug vinden.

Nu al overtuigd om bij een keer bij Tamar te komen meetrainen, druk op onderstaande knop!

Bij Tamar wordt er op maandag volgens onderstaand schema getraind in het Studenten Sport Centrum Eindhoven.
Daarnaast worden er ook doordeweeks wedstrijden gespeeld waarbij onze thuiswedstrijden op woensdag in de Tennishal Eindhoven-Noord; Vijfkamplaan 10, 5624 EB Eindhoven, waar ook de woensdagtrainingen plaatsvinden. Deze trainingen zullen te vinden zijn in de agenda en op de teampaginas.