Tamar - Trainingen

Training op maandag:
Al onze teams trainen op maandag tussen 17:00 en 23:00. Waarbij ons mixteam traint van 17.00-18.30 en onze wedstrijdteams van 18.30-23.00. De trainingen vinden plaats in hal 2 of 3 in het Studenten Sport Centrum Eindhoven van de Technische Universiteit Eindhoven.

Training op woensdag:
Tot aan het begin van de competitie zullen alle teams ook op de woensdagavond trainen. De tijden hiervan zijn op de homepagina te vinden. Tijdens de competitie trainen teams op woensdagavond tussen 20:00 uur en 23:00 uur in de weken waarin ze geen wedstrijd hebben, mits de zaalruimte dat toelaat. Deze trainingen vinden plaats in Tennishal Eindhoven-Noord, Vijfkamplaan 10, 5624 EB Eindhoven. Hou de teampagina of agenda in de gaten voor specifieke info en data wat betreft deze woensdag trainingen.

Meetrainen:
Je kunt drie keer met ons meetrainen voordat je moet beslissen of je lid wil worden. Vul het interesse formulier in en de technische commissie (tc@vvtamar.nl) zal contact met je opnemen.